visitante ::
identificación
|
|||||||||||||||
Buscar | Enviar | Ayuda | Servicio de Bibliotecas | Sobre el DDD | Català English Español |
Página principal > Artículos > Artículos publicados > Les MysteryBoxes : una activitat senzilla d'indagació a l'aula com a metàfora de la ciència |
Fecha: | 2013 |
Resumen: | L'alumnat sovint té una visió distorsionada de la ciència que n'exclou el seu caràcter cons-truccionista i creatiu en pro d'una visió mecanicista i cartesiana. Es presenta una activitat pràctica d'organització senzilla que permet situar l'alumnat en contexts i situacions que emulen la recerca científica real. S'analitzen les situacions que es produeixen a l'aula en aplicar l'activitat, juntament amb orientacions per aplicar metodologies semblants. |
Derechos: | Tots els drets reservats. |
Lengua: | Català |
Documento: | Article ; recerca ; Versió publicada |
Materia: | Indagació ; Treballs pràctics ; Mètode científic ; Serendípia |
Publicado en: | Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 24 (Març 2013) , p. 20-25, ISSN 1699-6712 |
6 p, 317.4 KB |