Google Scholar: cites
El trabajo en equipo de los profesores y profesoras : factor de calidad, necesidad y problema. El papel de los directivos escolares
Antúnez, Serafí (Universitat de Barcelona. Departament de Didàctica i Organització Educativa)

Data: 1999
Resum: El problema de la calidad en educación se enfoca desde la perspectiva del trabajo colaborativo entre equipos docentes. El trabajo en equipo de los profesores es un campo escasamente analizado, y en este artículo se examinan los factores que en cierta manera lo dificultan, a la vez que se proponen estrategias para su mayor y mejor implementación, en aras a una educación de calidad.
Resum: El problema de la qualitat en educació s'enfoca des de la perspectiva del treball col·laboratiu entre equips docents. El treball en equip dels professors és un camp escassament analitzat, i aquest article examina els factors que, en certa manera, el dificulten, alhora que proposa estratègies per incrementar-ne l'ús i per a la seva millor implementació, amb l'objectiu d'assolir una educació de qualitat.
Resum: The quality in education is focused from a collaborative work perspective. The teachers teamwork is a field that has not been much sudied. The article analizes the factors that dificult this kind of work. It also suggests strategies to increase and to improve it, in order to reach a higher level of quality in education.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Educar, N. 24 (1999) , p. 89-110, ISSN 2014-8801

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Educar/article/view/20705
Adreça original: https://educar.uab.cat/article/view/v24-antunez
DOI: 10.5565/rev/educar.337


22 p, 145.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Educar
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2006-03-13, darrera modificació el 2022-02-20



   Favorit i Compartir