Estratègies de notació musical espontània en infants de 4 a 5 anys
Rodríguez de la Rosa, Marina
Viladot, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Fecha: 2013
Descripción: 49 pag.
Resumen: El dibuix ens ofereix la possibilitat de fer una lectura de com s'estructura el pensament dels infants. En aquest treball estudiem quines estratègies posen en pràctica infants de 4 a 5 anys per a representar gràfica i espontàniament una audició. S'analitzen 26 representacions d'un mateix fragment musical i s'estableixen 4 categories generals per tal d'extreure'n conclusions i comparar els resultats amb el treball de Barret (2001), de similars característiques.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Educació Infantil [2500797]
Plan de estudios: Grau en Educació Infantil [847]
Documento: Treball final de grau ; Text ; Treball final de grau ; Text
Materia: Notació musical espontània ; Estratègies de representació ; Estètica musical



49 p, 2.6 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Educación. TFG

 Registro creado el 2013-09-18, última modificación el 2023-07-22



   Favorit i Compartir