L'atenció als usuaris en els taulells d'informació : algunes pautes
Carbonell Ferrando, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats)
Data: |
2013 |
Resum: |
L'atenció a l'usuari es basa en un diàleg bidireccional, interactiu i consisteix en resoldre consultes, demandes, preguntes, suggeriments. . . |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: |
Català |
Document: |
Contribució a congrés |
Matèria: |
Usuaris de biblioteques ;
Biblioteques universitàries ;
Gestió de conflictes |
Publicat a: |
Jornada Compartint coneixements a les biblioteques de la UAB. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, 7a : 2013 |
El registre apareix a les col·leccions:
Contribucions a jornades i congressos >
Presentacions
Registre creat el 2013-12-03, darrera modificació el 2022-06-04