L'atenció als usuaris en els taulells d'informació : algunes pautes
Carbonell Ferrando, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats)

Data: 2013
Resum: L'atenció a l'usuari es basa en un diàleg bidireccional, interactiu i consisteix en resoldre consultes, demandes, preguntes, suggeriments. . .
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Contribució a congrés
Matèria: Usuaris de biblioteques ; Biblioteques universitàries ; Gestió de conflictes
Publicat a: Jornada Compartint coneixements a les biblioteques de la UAB. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, 7a : 2013



16 p, 434.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Contribucions a jornades i congressos > Presentacions

 Registre creat el 2013-12-03, darrera modificació el 2022-06-04



   Favorit i Compartir