Google Scholar: citations
Educació científica humanitzada
Özer, Ferah (Abant İzzet Baysal Üniversitesi (Turquia))
Garrido Espeja, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)

Date: 2013
Abstract: L'article analitza els fonaments de la ciència a l'escola i les seves interrelacions amb el concepte de Naturalesa de les ciències mitjançant l'ús dels seus antecedents històrics i fent referència a la història de la ciència. A partir de l'explicació de relacions i conceptes, l'article descriu principalment com l'ensenyament de la ciència pot ser o hauria de ser més humanitzada per ser capaç d'ensenyar eficaçment als alumnes.
Abstract: The article discusses the foundations of school science and its interrelations with the concept of Nature of Science by using its historical background and refers to history of science. By explaining the relationships and concepts, the article describes mainly how the science education can or should be more humanized to be able to teach to pupils.
Rights: Tots els drets reservats.
Language: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Subject: Educació científica humanitzada ; Naturalesa de les ciències ; Humanized scientific education ; Nature of science
Published in: Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 26 (Desembre 2013) , p. 34-39, ISSN 1699-6712

Adreça original: https://revistes.uab.cat/ciencies/article/view/n26-ozer-garrido
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/275740
DOI: 10.5565/rev/ciencies.81


6 p, 57.2 KB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Social and Legal Sciences > The Research Centre for Science and Mathematics Education (CRECIM)
Articles > Published articles > Ciències
Articles > Research articles

 Record created 2014-01-24, last modified 2022-09-04



   Favorit i Compartir