Google Scholar: cites
What is theory?
Nixon, Jon (University of Sheffield. School of Education)

Data: 2004
Resum: Aquest article explora la relació entre teoria i pràctica a través d'una sèrie de qüestions relacionades entre si. Es planteja que la pràctica professional, el pensament humà i l'enteniment teòric es relacionen dinàmicament en cada intent seriós de desenvolupament professional. Un dels objectius de l'article és reunir diferents fils argumentals dels meus recents escrits sobre la natura canviant del professionalisme a través d'una diversitat de grups ocupacionals, tant en el sector públic com en el dels serveis sense ànim de lucre, d'aquí les referències als meus propis escrits acadèmics sobre el tema. He tractat de seguir un estil informal d'acord amb l'origen de l'article, arran de les enriquidores converses que es van derivar del summament interessant seminari que va tenir lloc a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) a l'octubre del 2003.
Resum: This paper explores the relation between theory and practice through a series of linked questions. It argues that professional practice, human thoughtfulness and theoretical understanding are in dynamic interplay in any serious attempt at professional development. One of the purposes of the paper is to draw together various strands of my own recent writing on the changing nature of professionalism across a variety of occupational groups within the public and non profit-making sectors -hence the references to some of my own academic writing in this area. I have tried to adopt an informal style that seems appropriate to the origins of the paper in the highly engaging seminar and rich conversations held at the Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) in October 2003.
Resum: Este artículo explora la relación entre teoría y práctica a través de una serie de cuestiones relacionadas entre sí. Se plantea que la práctica profesional, el pensamiento humano y el entendimiento teórico se relacionan dinámicamente en cada intento serio de desarrollo profesional. Uno de los objetivos del artículo es reunir diferentes hilos argumentales de mis recientes escritos sobre la naturaleza cambiante del profesionalismo a través de una diversidad de grupos ocupacionales, tanto en el sector público como en el de los servicios sin ánimo de lucro, de ahí las referencias a mis propios escritos académicos sobre el tema. He tratado de seguir un estilo informal acorde con el origen del artículo, a raíz de las enriquecedoras conversaciones que se derivaron del sumamente interesante seminario que tuvo lugar en la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) en octubre del 2003.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Anglès
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Teoria i pràctica ; Pràctica professional ; Desenvolupament professional ; Natura canviant del professionalisme ; Sectors públic i de serveis ; Theory and practice ; Professional practice ; Professional development ; Changing nature of professionalism ; Public and non profit-making sectors ; Teoría y práctica ; Práctica profesional ; Desarrollo profesional ; Naturaleza cambiante del profesionalismo ; Sector público y de servicios
Publicat a: Educar, N. 34 (2004) , p. 27-37, ISSN 2014-8801

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Educar/article/view/20797
Adreça alternativa: https://educar.uab.cat/article/view/v34-nixon
DOI: 10.5565/rev/educar.232


11 p, 75.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Educar
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2006-03-13, darrera modificació el 2022-02-20



   Favorit i Compartir