Cap a on van els Programes de Garantia Social? : estudi i anàlisi de la implantació
Sánchez Asín, Antonio (Universitat de Barcelona)
Buisán Serradell, Carmen (Universitat de Barcelona)
Jurado de los Santos, Pedro (Universitat de Barcelona)
Hernández Vázquez, Francisco Javier (Universitat de Barcelona)
Pérez i Escoda, Núria (Universitat de Barcelona)
Sans i Martín, Antoni (Universitat de Barcelona)
Servent, Núria (Universitat de Barcelona)
Auberni i Serra, Salvador, col.
Bazoco, José, col.
Romo, Salvador, col.
Salvatierra, Susana, col.
Napione, María Elena
Data: |
2000 |
Resum: |
En el presente estudio se describe la experiencia de la implantación de los PGS en la comunidad de Castilla-La Mancha, partiendo de un marco conceptual en el que se describen las modalidades y características de programas. Se detallan los datos obtenidos a través de un estudio empírico que ofrece información sobre los diferentes agentes (profesorado, alumnos, familias) que concurren en dichos Programas de Garantía Social. |
Resum: |
Cette étude décrit l'expérience d'implantation des Programmes de Garantie Sociale dans la Communauté de Castille-Ia-Manche, á partir d'un contexte conceptuel dans lequel on décrit les modalités et caractéristiques des programmes en question. L'auteur détailIe les données obtenues par le biais d'une étude empirique qui apporte des informations sur les différents agents (professorat, éleves, familles) qui coincident dans ces Programmes de Garante Sociale. |
Resum: |
This article describes the implementation of "Social Guarantee Programmes" in the autonomous community of Castilla La Mancha, from within a framework that focuses on the different types and these programmes. The data derived from an empirical study are reported providing information about the various agents (teaching staff, students, families) that participate in these "Social Guarantee Programmes". |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Català |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: |
Pedagogia social ;
Educació social ;
Programes de Garantia Social ;
Castella-La Manxa ;
Formació professional ;
Educación social ;
Programas de Garantía Social ;
Castilla-La Mancha ;
Formación profesional |
Publicat a: |
Temps d'educació, Num. 24 (2000) , p. 283-316, ISSN 2014-7627 |
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/TempsEducacio/article/view/126222
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles de recercaArticles >
Articles publicats
Registre creat el 2014-04-30, darrera modificació el 2022-06-13