Google Scholar: citas
Poder financer i poder mediàtic : banca i grups de comunicació. Els casos del grup SCH i PRISA (1976-2004)
Almiron, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona)

Título variante: Financial power and media power: banks and communication groups. The cases of SCH and PRISA (1976-2004)
Fecha: 2007
Resumen: La recerca parteix d'un enfocament d'economia política de la comunicació per abordar les relaciones i influències mútues que es donen entre el sector financer i els grups de comunicació, amb l'esperit d'esdevenir una modesta aportació que prossegueixi el camí obert ja fa tant de temps per Enrique Bustamante (Los amos de la información, 1983) i Cees Hamelink (Finanzas e información, 1984).
Resumen: This study analyses the interrelationship of the Spanish banking and financial sectors and communication holdings from the standpoint of political economy.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Materia: Mitjans de comunicació de massa - Aspectes econòmics - Espanya ; Banco Santander Central Hispano ; Grupo PRISA
Publicado en: Comunicació (Barcelona), Núm. 23 (Desembre 2007) , p. 37-51, ISSN 2014-0444

DOI: 10.2436/20.3008.01.22


15 p, 103.1 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos de investigación
Artículos > Artículos publicados

 Registro creado el 2014-05-16, última modificación el 2022-02-13



   Favorit i Compartir