Tanit : el valor de un sueño
Martínez, Marius, 1966-
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Martínez, Sergi (Universitat Autònoma de Barcelona. Fòrum IDEA)
Ferrer-Esteban, Gerard (Universitat Autònoma de Barcelona. Fòrum IDEA)
Martínez, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Fòrum IDEA)
Massot, Margarida (Universitat Autònoma de Barcelona. Fòrum IDEA)
Fecha: |
2005 |
Resumen: |
Aquest article tanca el cercle d'una experiència de desenvolupament d'una comunitat d'aprenentatge. Es descriuen breument els marcs teòric i sociològic que delimiten el context per a la descripció del desenvolupament d'una comunitat. L'article finalitza amb uns apunts sobre la sostenibilitat dels projectes i la seva relació íntima amb la formació, la recerca i l'avaluació, que arriben a constituir el triangle per a la sostenibilitat. |
Resumen: |
This article finishes a series about the development of a learning community. It describes briefly the theoretical and the sociological framework wich define and helps to describe the development of a community. The article finishes with some keynotes about sustainability, that is to say: the possibility or need to maintain the project and it's development. To do so, training, researching and evaluating are considered the three angles of the sustainability triangle. |
Resumen: |
Este artículo cierra el círculo de una experiencia de desarrollo de una comunidad de aprendizaje. En él se describen brevemente los marcos teórico y sociológico que delimitan el contexto para la descripción del desarrollo de una comunidad. El artículo finaliza con unos apuntes sobre la sostenibilidad de los proyectos y su íntima relación con la formación, la investigación y la evaluación, que llegan a constituir el triángulo de la sostenibilidad. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Lengua: |
Castellà |
Documento: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Materia: |
Comunitats d'aprenentatge ;
Pedagogia crítica ;
Sostenibilitat ;
Learning communities ;
Critic pedagogy ;
Sustainability ;
Comunidades de aprendizaje ;
Pedagogía crítica ;
Sostenibilidad |
Publicado en: |
Educar, N. 35 (2005) , p. 47-60, ISSN 2014-8801 |
Adreça original: https://educar.uab.cat/article/view/v35-martinez-martinez-ferrer-et-al
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Educar/article/view/20813
DOI: 10.5565/rev/educar.213
El registro aparece en las colecciones:
Artículos >
Artículos publicados >
EducarArtículos >
Artículos de investigación
Registro creado el 2006-03-13, última modificación el 2022-02-20