Aprenem hàbits alimentaris saludables jugant amb l'Scratch
Romero Perea, Noelia
López Simó, Víctor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Fecha: 2014
Descripción: 15 pag.
Resumen: Aquest article descriu el desenvolupament d'un joc d'ordinador, creat amb la finalitat de treballar hàbits alimentaris saludables, i la seva posterior implementació en alumnes de 2n de primària. Per fer el joc s'ha utilitzat l'aplicació informàtica Scratch, que permet d'una forma molt intuïtiva dissenyar, entre d'altres coses, jocs amb un llenguatge de programació molt senzill. Els alumnes han pogut experimentar a través d'una simulació com afecta a l'organisme la ingesta de diferents aliments i conèixer, per tant, encara que sigui de manera aproximada, la funció nutricional de cadascun d'ells.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Educació Primària [2500798]
Plan de estudios: Grau en Educació Primària [1140]
Documento: Treball final de grau ; Text
Materia: Scratch ; Programació ; Hàbits alimentaris saludables ; Funció nutricional



15 p, 766.9 KB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Educación. TFG

 Registro creado el 2014-09-19, última modificación el 2023-07-22



   Favorit i Compartir