eTutoring, programa educatiu innovador per millorar l'aprenentatge de l'espanyol i l'anglès
Blanch Gelabert, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació
Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca sobre Aprenentatge entre Iguals

Título variante: eTutoring, programa educativo innovador para mejorar el aprendizaje del español y el inglés
Fecha: 2014
Resumen: eTutoring és un programa educatiu innovador que pretén millorar l'aprenentatge de l'espanyol i l'anglès de l'alumnat de primària de Catalunya i Escòcia. El programa es basa en l'aprenentatge virtual entre parelles d'alumnes amb una competència lectora equitativa que fan de tutor i de tutorat. L'alumnat català escriu 5 textos en anglès i els reescriu seguint les correccions fetes pels companys escocesos, i llegeix i corregeix els 5 textos en espanyol escrits per aquests. Els resultats mostren l'eficàcia del programa, amb diferències segons el grau d'ajuda que s'ofereix en les correccions.
Resumen: eTutoring es un programa educativo innovador que pretende mejorar el aprendizaje del español y el inglés del alumnado de primaria de Cataluña y Escocia. El programa se basa en el aprendizaje virtual entre parejas de alumnos con una competencia lectora equitativa que hacen de tutor y de tutorado. El alumnado catalán escribe 5 textos en inglés y los reescribe siguiendo las correcciones hechas por los compañeros escoceses, y lee y corrige los 5 textos en español escritos por éstos. Los resultados muestran la eficacia del programa, con diferencias según el grado de ayuda que se ofrece en las correcciones.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català i Castellà
Documento: Article ; divulgació ; Versió publicada
Publicado en: UAB divulga, Octubre 2014, ISSN 2014-6388



Català
2 p, 32.5 KB

Español
3 p, 112.2 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > UAB Divulga
Artículos > Artículos de divulgación

 Registro creado el 2014-10-31, última modificación el 2022-02-13



   Favorit i Compartir