Anàlisi d'experiències en el camp de l'educació ambiental i d'itineraris de progrés : el cas de l'agenda 21 escolar de Sabadell
Castelltort i Valls, Alba (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)

Fecha: 2009
Resumen: L'Agenda 21 Escolar (A21E) és un programa que vol fomentar els plantejaments i les pràctiques participatives als centres educatius des del punt de vista de la sostenibilitat i reforçar els vincles entre l'escola i la ciutat. El treball que es presenta analitza l'interès educatiu del ventall d'experiències d'educació per la sostenibilitat desenvolupades en el marc del Programa Agenda 21 Escolar de Sabadell i planteja possibles itineraris de progressió de les escoles al llarg dels anys de participació, tot amb la finalitat d'estimular noves iniciatives i noves idees per continuar avançant en el camp de l'educació per la sostenibilitat.
Derechos: Tots els drets reservats.
Lengua: Català
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicado en: Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2009) , p. 529-533, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/293590


5 p, 43.6 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Enseñanza de las ciencias
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2015-02-19, última modificación el 2022-09-04



   Favorit i Compartir