visitante ::
identificación
|
|||||||||||||||
Buscar | Enviar | Ayuda | Servicio de Bibliotecas | Sobre el DDD | Català English Español |
Página principal > Artículos > Artículos publicados > Anàlisi d'experiències en el camp de l'educació ambiental i d'itineraris de progrés : |
Fecha: | 2009 |
Resumen: | L'Agenda 21 Escolar (A21E) és un programa que vol fomentar els plantejaments i les pràctiques participatives als centres educatius des del punt de vista de la sostenibilitat i reforçar els vincles entre l'escola i la ciutat. El treball que es presenta analitza l'interès educatiu del ventall d'experiències d'educació per la sostenibilitat desenvolupades en el marc del Programa Agenda 21 Escolar de Sabadell i planteja possibles itineraris de progressió de les escoles al llarg dels anys de participació, tot amb la finalitat d'estimular noves iniciatives i noves idees per continuar avançant en el camp de l'educació per la sostenibilitat. |
Derechos: | Tots els drets reservats. |
Lengua: | Català |
Documento: | Article ; recerca ; Versió publicada |
Publicado en: | Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2009) , p. 529-533, ISSN 2174-6486 |
5 p, 43.6 KB |