Identificació d'evidències en el marc de les ciències per al món contemporani
Cortijo Pérez, Celsa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)

Data: 2009
Resum: La nova matèria Ciències per la Món Contemporani té com a objectiu principal afavorir que l'alumnat de batxillerat adquireixi les competències necessàries per comprendre el món actual, tant des de la perspectiva social com científica. Per tal d'assolir aquests objectius un dels propòsits és que l'alumnat comprengui la manera de treballar dels científics. La nostra recerca està centrada en l'estudi de les dificultats de l'alumnat per identificar i interpretar evidències a partir de la lectura de textos i gràfics. Els primers resultats indiquen dificultats importants per part de l'alumnat per identificar evidències dels marcs teòrics estudiats durant l'ESO, per distingir evidències de valors ètics i d'opinions personals. En el cas dels gràfics s'observem dificultats en l'aplicació d'habilitats cognitives com descriure i interpretar per identificar evidències.
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2009) , p. 2529-2535, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/294412


7 p, 100.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2015-03-20, darrera modificació el 2022-09-04



   Favorit i Compartir