El Context en la Recerca en l'Ensenyament i l'Aprenentatge de les Ciències i de les Matemàtiques [43220]
Pintó Casulleras, Roser
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2015-16
Resum: Aquest mòdul abordarà de manera transversal alguns dels principals processos relacionats amb l'educació científica i matemàtica. Tenint en compte els aprenentatges dels mòduls anteriors, s'aprofundirà en l'estudi de les situacions d'aula a l'hora de dissenyar activitats de treball pràctic, de comunicar-se oralment o mitjançant eines digitals i d'avaluar el progrés de l'alumnat S'abordaran les següents temàtiques: Resolució de problemes i treball experimental o indagació en educació científica i matemàtica. Possibilitats i límits de l'ús d'eines digitals en l'ensenyament de les ciències i les matemàtiques. Comunicació i interacció a l'aula. Seguiment de la construcció de coneixement i avaluació.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Recerca en Educació [4313815]
Pla d'estudis: Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 35.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2015-10-01, darrera modificació el 2023-01-28



   Favorit i Compartir