Google Scholar: cites
Modelos mentales y aprendizaje de física en electricidad y magnetismo
Greca, Ileana Maria (Universidad Federal do Rio Grande do Sul. Instituto de Física)
Moreira, Marco Antonio (Universidad Federal do Rio Grande do Sul. Instituto de Física)

Data: 1998
Resum: A study conducted under the framework of Johnson-Laird's mental model theory is described. The objective of such a study was an attempt to categorize introductory college physics students according to the type of mental representations --propositions, images, and models-- they used when solving problems and conceptual questions in electricity and magnetism. The basic features of each category are presented and several examples are given. At the end implications for research and instruction are discussed.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 16 N. 2 (1998) , p. 289-303, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21535
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v16-n2-greca-moreira-modelos
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4132


15 p, 119.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2006-03-13, darrera modificació el 2022-02-20



   Favorit i Compartir