TOST, Manuel A. (ed.): Ensenyament-aprenentatge de llengües romàniques: nous enfocaments, Bellaterra, Universitat Autònoma de Barcelona, Institut de Ciències de l'Educació, 1998
Pascual Pou, Montserrat

Date: 2000
Abstract: Obra ressenyada: Manuel A. TOST (ed. ), Ensenyament-aprenentatge de llengües romàniques: nous enfocaments. Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació, 1998.
Abstract: El llibre, escrit col·lectivament per diversos professors d'universitat, recull tres mòduls del projecte Ariadna, programa europeu destinat a fomentar l'ensenyament i aprenentatge de les llengües estrangeres. Consta de tres parts, dues de les quals són escrites en francès. Es tracten aspectes diversos, com la impersonalitat, les fórmules de negació, la frase, predicats i arguments, etc. i tot des d'un enfocament que posa èmfasi en la comparació entre les cinc llengües que s'estudien.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català
Document: Ressenya ; recerca ; Versió publicada
Published in: Llengua & literatura, Núm. 11 (2000) , p. 612-616, ISSN 0213-6554

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/LlenguaLiteratura/article/view/151201


5 p, 58.1 KB

The record appears in these collections:
Articles > Research articles
Articles > Published articles
Articles > Reviews

 Record created 2015-12-15, last modified 2024-05-19



   Favorit i Compartir