Google Scholar: citations
¿Puede hablarse de consenso constructivista en la educación científica?
Gil Pérez, Daniel (Universitat de València)
Carrascosa Alís, Jaime (Universitat de València)
Dumas Carré, Andrée (IUFM d'Aix Marseille)
Furió, Carles (Universitat de València)
Gallego Badillo, Rómulo (Universidad Pedagógica Nacional (Bogotà, Colòmbia))
Gené Duch, Ana María (Universitat de Lleida)
González, Eduardo (Universidad de Córdoba (Argentina))
Guisasola Aranzabal, Jenaro (Universidad del País Vasco)
Martínez-Torregrosa, Joaquín (Universitat d'Alacant)
Pessoa de Carvalho, Anna M. (Universidade de São Paulo)
Salinas, Julia (Univerdad de Tucumán (Argentina))
Tricárico, Hugo (Universidad de San Martín (Argentina))
Valdés, Pablo (Instituto Superior Pedagógico EJ Varona (La Habana, Cuba))

Date: 1999
Abstract: In this paper we analyse some of the criticisms that are being made to the «constructivist paradigm» and their implications on the development of the didactic of the sciences as a theoretical body knowledge.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Published in: Enseñanza de las ciencias, V. 17 N. 3 (1999) , p. 503-512, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21612
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v17-n3-gil-carrascosa-dumas-etal
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4077


10 p, 317.2 KB

The record appears in these collections:
Articles > Published articles > Enseñanza de las ciencias
Articles > Research articles

 Record created 2006-03-13, last modified 2022-11-21



   Favorit i Compartir