Google Scholar: cites
Más allá del cambio conceptual : el aprendizaje de la ciencia como cambio representacional
Pozo, Juan Ignacio

Data: 1999
Resum: In this article we present some reflections on the cognitive changes that should happen in the students' minds when they learn science, as well as on the didactic strategies that could foster such changes.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 17 N. 3 (1999) , p. 513-520, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21616
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v17-n3-pozo
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4078


8 p, 209.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2006-03-13, darrera modificació el 2022-02-20



   Favorit i Compartir