La importancia de la presencia cultural en la diplomacia española
Doñate Pérez, Blanca
Martí Escayol, Maria Antònia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Història Moderna i Contemporània)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació

Títol variant: Importància de la presència cultural en la diplomàcia espanyola
Títol variant: Importance of the cultural presence in Spanish diplomacy
Data: 2015
Resum: La opinión pública sobre la imagen de un país y su cultura se ha convertido hoy en un factor relevante en las relaciones internacionales y por ende en la diplomacia pública. La opinión pública sobre la imagen de un país y su cultura se ha convertido hoy en un factor relevante en las relaciones internacionales y por ende en la diplomacia pública. La opinión pública sobre la imagen de un país y su cultura se ha convertido hoy en un factor relevante en las relaciones internacionales y por ende en la diplomacia pública. La opinión pública sobre la imagen de un país y su cultura se ha convertido hoy en un factor relevante en las relaciones internacionales y por ende en la diplomacia pública. La opinión pública sobre la imagen de un país y su cultura se ha convertido hoy en un factor relevante en las relaciones internacionales y por ende en la diplomacia pública.
Resum: L'opinió pública sobre l' imatge d'un país i la seua cultura s'ha convertit hui en un factor rellevant en les relacions internacionals i per tant en la diplomàcia pública. L'opinió pública sobre l' imatge d'un país i la seua cultura s'ha convertit hui en un factor rellevant en les relacions internacionals i per tant en la diplomàcia pública. L'opinió pública sobre l' imatge d'un país i la seua cultura s'ha convertit hui en un factor rellevant en les relacions internacionals i per tant en la diplomàcia pública. L'opinió pública sobre l' imatge d'un país i la seua cultura s'ha convertit hui en un factor rellevant en les relacions internacionals i per tant en la diplomàcia pública. L'opinió pública sobre l' imatge d'un país i la seua cultura s'ha convertit hui en un factor rellevant en les relacions internacionals i per tant en la diplomàcia pública.
Resum: The public opinion about the image of a country and its culture, now become a factor on international relations and therefore on public diplomacy. The public opinion about the image of a country and its culture, now become a factor on international relations and therefore on public diplomacy. The public opinion about the image of a country and its culture, now become a factor on international relations and therefore on public diplomacy. The public opinion about the image of a country and its culture, now become a factor on international relations and therefore on public diplomacy. The public opinion about the image of a country and its culture, now become a factor on international relations and therefore on public diplomacy.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Estudis d'Àsia Oriental [2500244]
Pla d'estudis: Grau en Estudis d'Àsia Oriental [823]
Document: Treball final de grau ; Text
Matèria: Diplomacia pública ; Marca España ; Diplomacia cultural en asia ; Poder blando ; Instituto Confucio- Instituto Cervantes ; Diplomàcia pública ; Marca Espanya ; Diplomàcia cultural a àsia ; Poder moll ; Institut Confuci- Institut Cervantes ; Public diplomacy ; Brand Spain ; Cultural diplomacy in asia ; Soft power ; Institute Confucius- Institute Cervantes



47 p, 600.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Traducció i d'Interpretació. TFG

 Registre creat el 2016-02-24, darrera modificació el 2022-07-09



   Favorit i Compartir