Grup d'innovació DIATIC : ensenyament de les ciències a través de les TIC
Grimalt-Álvaro, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Hernández Rodríguez, María Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Herreras Blanco, Luisa (Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament)
Date: |
2015 |
Abstract: |
La formació continuada del professorat és una característica tant desitjada com necessària pels professionals de l'educació. Existeixen múltiples formes de plantejar-la, tot i que és evident que no totes elles impliquen els mateixos guanys d'aprenentatge. Una comunitat de pràctica, com la formada pel grup DIATIC, no només representa un espai d'intercanvi d'experiències i coneixements a llarg termini entre professors i professores de ciències d'educació secundària i investigadors i investigadores de didàctica de les ciències, sinó que a més suposa una oportunitat per a dissenyar i avaluar propostes educatives que puguin ser útils per a les pròpies classes de ciències. |
Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Language: |
Català |
Document: |
Comunicació de congrés |
Subject: |
Innovació ;
Formació de professorat ;
Comunitat de pràctica ;
Disseny ;
Avaluació ;
TIC ;
Context ;
Competències |
Published in: |
VI Jornades de l'Ensenyament de la Física i la Química. Barcelona, : 2015 |
The record appears in these collections:
Research literature >
UAB research groups literature >
Research Centres and Groups (research output) >
Social and Legal Sciences >
The Research Centre for Science and Mathematics Education (CRECIM)Contributions to meetings and congresses >
Papers and communications >
UAB papers and communications
Record created 2016-04-20, last modified 2022-06-04