La estética corporal de la publicidad
Añaños, Elena
Serra Vinardell, Clàudia
Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Psicologia i Comunicació Publicitària

Data: 2016
Descripció: 5 pag.
Resum: A partir del análisis de los elementos de la publicidad y de su procesamiento cognitivo, se analiza cómo los mensajes relacionados con la estética corporal se procesan en la la adolescencia tardía. Finalmente se ofrecen pautas para evitar los comportamientos de riesgo que se pueden derivar, tales como anorexia, vigorexia, etc.
Nota: Esta coferencia se imparte como actividad del Research Group on Psychology, Communication and Advertising de la UAB.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Contribució a congrés
Matèria: Publicidad ; Estereotipos ; Estética corporal ; Anorexia ; Vigorexia
Publicat a: Conferencia temática del IES Josep Brugulat de Banyoles (Girona). Banyoles, Catalunya, : 2016



5 p, 282.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Grup de Recerca en Psicologia i Comunicació Publicitària (PCA)
Contribucions a jornades i congressos > Presentacions

 Registre creat el 2016-10-11, darrera modificació el 2024-05-19



   Favorit i Compartir