Data: |
2016 |
Descripció: |
5 pag. |
Resum: |
A partir del análisis de los elementos de la publicidad y de su procesamiento cognitivo, se analiza cómo los mensajes relacionados con la estética corporal se procesan en la la adolescencia tardía. Finalmente se ofrecen pautas para evitar los comportamientos de riesgo que se pueden derivar, tales como anorexia, vigorexia, etc. |
Nota: |
Esta coferencia se imparte como actividad del Research Group on Psychology, Communication and Advertising de la UAB. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Castellà |
Document: |
Contribució a congrés |
Matèria: |
Publicidad ;
Estereotipos ;
Estética corporal ;
Anorexia ;
Vigorexia |
Publicat a: |
Conferencia temática del IES Josep Brugulat de Banyoles (Girona). Banyoles, Catalunya, : 2016 |