La publicidad y la imagen corporal
Añaños, Elena
Rodríguez-Muñoz, Lorena
Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Psicologia i Comunicació Publicitària

Date: 2014
Description: 8 pag.
Abstract: Elementos de educación mediática dirigidos a los y las adolescentes, relacionados con los estereotipos de belleza corporal transmitidos por la publicidad.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Document: Contribució a congrés
Subject: Publicidad ; Estereotipos ; Género ; Adolescencia ; Educación ; Medios
Published in: Conferencia IES Federica Montseny. Badia del Vallès, 2014



6 p, 591.6 KB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Social and Legal Sciences > Research Group on Psychology, Communication & Advertising (PCA)
Contributions to meetings and congresses > Presentations

 Record created 2017-01-03, last modified 2022-06-04



   Favorit i Compartir