Gestión de la comunicación empresarial en situaciones de crisis : Estudio de caso: la crisis de emisiones de Volkswagen explicada por los medios de comunicación
Ezquerro Baraibar, Irene
Puig González, Joaquín, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Gestió de la comunicació empresarial en situacions de crisi : Estudi de cas: la crisi d'emissions de Volkswagen explicada pels mitjans de comunicació
Títol variant: The management company communication in crisis situations : Case study: the crisis of exhaust gases emissions of Volkswagen explained by media
Data: 2016
Descripció: 61 pag.
Resum: Aquest treball pretén fer un recorregut per les principals teories al voltant de la gestió de la comunicació empresarial en situacions de crisis per, finalment, analitzar el cas concret de la crisis d'emissions de Volkswagen. Per fer-ho, es presenten les estratègies seguides per la companyia alemanya, així com l'impacte de la crisi en la seva reputació.
Resum: Este trabajo pretende hacer un recorrido por las principales teorías acerca de la gestión de la comunicación empresarial en situaciones de crisis para finalmente analizar el caso concreto de la crisis de emisiones de Volkswagen. Por ello, se presentan las estrategias llevadas a cabo por la compañía alemana, así como el impacto de la crisis en su reputación.
Resum: The aim of this work is to go through the main theories about the management company communication in crisis situations so that we can analyze the crisis of exhaust gases emissions of Volkswagen. Therefore, we consider the strategies followed by the German company, as well as the impact of the above mentioned crisis on its reputation.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Periodisme [2501933]
Pla d'estudis: Grau en Periodisme [971]
Document: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Matèria: Empreses -- Comunicació ; Empreses -- Valoració ; Reputació ; Imatge corporativa ; Volkswagenwerk



61 p, 1.7 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2017-01-16, darrera modificació el 2022-05-01



   Favorit i Compartir