Instagram com a eina periodística
Ramos Gorman, David
Lorite, Nicolàs, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Instagram como herramienta periodística
Additional title: Instagram as a journalistic tool
Date: 2016
Description: 85 pag.
Abstract: L'objectiu principal d'aquesta recerca és conèixer si Instagram és una eina periodística òptima. Està clar que les xarxes socials han ocupat un ampli espectre de les nostres vides quotidianes, i un d'aquests eixos que es veu alterat per l'acció de les xarxes és l'àmbit professional. El periodisme ja aprofita els recursos que ofereixen altres tipus de xarxes socials per a realitzar la seva tasca. La qüestió és descobrir si Instagram és una d'aquestes xarxes i si es pot considerar una bona eina periodística.
Abstract: El objetivo principal de esta investigación es el de conocer si Instagram es una herramienta periodística óptima. Está claro que las redes sociales han ocupado un amplio espectro de nuestras vidas cotidianas, y uno de estos ejes que se ve alterado por la acción de las redes es el ámbito profesional. El periodismo ya aprovecha los recursos que ofrecen otros tipos de redes sociales para realizar su tarea. La cuestión es descubrir si Instagram es una de estas redes y si se puede considerar que es una buena herramienta periodística.
Abstract: The main objective of this study is to find out if Instagram can be an efficient journalistic tool. The evidence suggests that social networks occupy a broad spectrum of our day-to-day lives. One of these axes is the professional field. Journalism already benefits from resources offered by other social networks. The point of this research is to discover whether Instagram is one of these networks and if it can be considered a good journalistic tool.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català
Studies: Periodisme [2501933]
Study plan: Grau en Periodisme [971]
Document: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Subject: Xarxes socials ; Periodisme ; Mitjans socials ; Màrqueting ; Instagram (Firma) ; Ara (Diari) ; New York Times (Diari)



85 p, 4.9 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2017-02-13, last modified 2023-02-05



   Favorit i Compartir