Indicators for a broad and bold post-2015 agenda : a comprehensive approach to educational development
Verger, Antoni, (Globalisation, Education and Social Policies)
Bonal, Xavier, (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Zancajo, Adrián, (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Imprint: |
[New York] : Open society foundations, [2015] |
Description: |
64 pàgines |
Abstract: |
This report reviews the conceptual debates and existing data sources that relate to three ambiguous and controversial targets included in the post-2015 education framework: Relevant Learning Outcomes; Knowledge, Skills, Values, and Attitudes (for education for global citizenship and sustainable development); and Teachers and Safe, Inclusive, and Effective Learning Environments. |
Note: |
Bibliografia |
Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Language: |
Anglès |
Series: |
ESP Working paper series ; 6 |
Document: |
Llibre |
Subject: |
Educació ;
Projecte educatiu |
The record appears in these collections:
Research literature >
UAB research groups literature >
Research Centres and Groups (research output) >
Social and Legal Sciences >
Globalisation, Education and Social Policies (GEPS)Books and collections >
Books
Record created 2017-04-07, last modified 2023-03-07