Competencias profesionales de futuros profesores de educación infantil al analizar tareas escolares de simetría
Sámuel Sánchez, Marjorie
Vanegas, Yuly Marsela, dir.
Fortuny, Josep M., (Josep Maria) dir.
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals

Publicació: [Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016
Descripció: 1 recurs en línia (230 pàgines)
Resum: La investigación está marcada por dos grandes temas, en tanto unos investigadores muestran su preocupación por desarrollar currículos que permita a los niños iniciarse en la construcción de significados de ciertas nociones matemáticas (Alsina, 2008, 2012), en que, no tan solo se aborde contenidos, sino que se enfatice en el desarrollo de procesos matemáticos y cognitivos que son propios de esta edad, (Alsina, A. , C. Aymerich y C. Barba, 2008), en tanto otros buscan determinar aspectos que permitan al futuro profesor de infantil desarrollar una competencia matemática que le permita mejorar su desarrollo profesional.
Nota: Departament responsable de la tesi: Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
Nota: Tesi. Doctorat. Universitat Autònoma de Barcelona. 2016
Drets: L'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Tesi doctoral ; Versió publicada
Matèria: Professors de matemàtica ; Matemàtica ; Ensenyament infantil ; Simetria (Matemàtica)
ISBN: 9788449069062

Adreça alternativa: https://hdl.handle.net/10803/399896


231 p, 8.0 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Tesis doctorals

 Registre creat el 2017-06-05, darrera modificació el 2023-02-28



   Favorit i Compartir