Mensajes publicitarios en TV y estética corporal : fectos de la formación mediática en pacientes ingresadas con TCA
Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona)
Grau Touriño, Antoni (Instituto de Trastornos Alimentarios (ITA))
Cassalé, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona)

Data: 2016
Resum: Se comparan los efectos de la publicidad de alimentación, especialmente la relacionada con la estética corporal, en las actitudes incitadas en pacientes ingresadas por TCA, que han recibido educación mediática, y en la población normalizada que no la ha recibido. Se analizar en ambos grupos los efectos de dicha publicidad en la incitación a determinados comportamientos negativos y positivos.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Pòster de congrés
Matèria: Publicidad alimentación ; TV ; Televisión ; Estética corporal ; Trastornos de la conducta alimentaria
Publicat a: Congreso Hispano Latinoamericano de Trastornos de la Conducta Alimentaria. Barcelona, 12è : 2016



Resum
2 p, 150.2 KB

Presentació
1 p, 886.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Grup de Recerca en Psicologia i Comunicació Publicitària (PCA)
Contribucions a jornades i congressos > Pòsters

 Registre creat el 2017-07-04, darrera modificació el 2022-06-04



   Favorit i Compartir