Administració i Direcció d'Empreses de Publicitat [103165]
Martín Villodres, Francisco
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Date: 2017-18
Abstract: a. Introducir al alumno en los actuales criterios y los diferentes campos de la gestión empresarial de las empresas de publicidad/comunicación comercial. b. Dotar al alumno de una visión transversal acerca de cómo funciona el negocio de la comunicación comercial. c. Impartir la base práctica necesaria para entender la gestión empresarial, para facilitarle su entrada en el mundo profesional y ascenso a puestos directivos o de gestión.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
4 p, 74.3 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Course guides

 Record created 2017-07-14, last modified 2023-01-29



   Favorit i Compartir