Decodificación, consumo y usos sociales del meme : estudio de recepción
González Prieto, Alba
Ramajo Hernández, Nati, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Decodificació, consum i utilitats socials del meme : estudi de recepció
Additional title: Decoding, consume and social uses of the meme : reception research
Date: 2017
Description: 76 pag.
Abstract: Aquesta investigació neix del sorgiment del meme de internet a la comunicació interpersonal, grupal i pública que es desenvolupa a les xarxes socials. S'ha creat un llenguatge de memes amb unes característiques que els fan fàcils de consumir, però poden transmetre qualsevol tipus de missatge? S'adapten a totes les edats? i, tenen cabuda els memes informatius?.
Abstract: Esta investigación surge por la aparición del meme de internet en la comunicación interpersonal, grupal y pública que se mantiene en las redes sociales. Se ha creado un lenguaje de memes con unas características que lo hacen fácil de consumir, pero ¿Son útiles para transmitir cualquier mensaje?¿Se adaptan a todas las edades? y ¿Tienen cabida los memes informativos?.
Abstract: This research arises by the appearance of the internet meme in interpersonal, group and public communication of social networks. A meme language has been created with some characteristics that make it easier to consume, but are they useful to convey any message? Are they suitable for all ages? And is there any room for informational memes?.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Periodisme [2501933]
Study plan: Grau en Periodisme [971]
Document: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Subject: Mitjans de comunicació de massa ; Opinió pública ; Mems, Teoria dels ; Internet ; Aspectes socials ; Xarxes socials en línia



76 p, 6.5 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2017-09-07, last modified 2022-11-25



   Favorit i Compartir