Estrategias de comunicación en las marcas fast fashion
Miguel Santos, Irene
Saint-Germain Nadal, Miriam de
Barbeito Veloso, Ma. Luz (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Estratègies de comunicació a les marques fast fashion
Additional title: Communication strategies in fast fashion brands
Date: 2017
Description: 133 pag.
Abstract: Des de la seva irrupció als anys 90, la moda ràpida s'ha fet amb el domini del sector, implantant cicles productius curts i noves col·leccions constantment. A partir de llavors, aquest model de negoci ha revolucionat la indústria de la moda, influint de ple en les tradicionals estratègies de comunicació del sector. Amb aquesta premissa s'enceta aquesta investigació, que recull les principals estratègies de comunicació de les marques fast fashion a partir de la veu de periodistes, experts en comunicació i treballadors del sector.
Abstract: Desde su irrupción en los años 90, la moda rápida se ha hecho con el dominio del sector, implantando ciclos productivos cortos y nuevas colecciones constantemente. A partir de entonces, este modelo de negocio ha revolucionado la industria de la moda, influyendo de lleno en las tradicionales estrategias de comunicación del sector. Con esta premisa se plantea esta investigación, que recoge las principales estrategias de comunicación de las marcas fast fashion a partir de la voz de periodistas, expertos en comunicación y trabajadores del sector.
Abstract: Since its birth in the 1990s, fast fashion has taken control of the fashion sector, introducing short production cycles and constantly renewed collections. From that point on, this business model has revolutionized the fashion industry by fully influencing the traditional communication strategies of the sector. The present research is contemplated under this assumption, gathering up the main communication strategies of fast fashion brands with the voices of journalists, communication experts and workers of the sector.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Periodisme [2501933]
Study plan: Grau en Periodisme [971]
Document: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Subject: Publicitat ; Moda ; Comunicació en organitzacions ; Empreses ; Comunicació



133 p, 2.6 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2017-09-12, last modified 2024-05-10



   Favorit i Compartir