Xarxes socials i comunicació política : participació ciutadana o campanya permanent?
Estrella Encarnación, Júlia
Burguet i Ardiaca, Francesc, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Redes sociales y comunicación política : ¿participación ciudadana o campaña permanente?
Títol variant: Social networks and political communication : civic participation or permanent campaign?
Data: 2017
Descripció: 168 pag.
Resum: El treball "Xarxes socials i comunicació política: participació ciutadana o campanya permanent?" és un estudi sobre la irrupció d'Internet i les xarxes socials en la comunicació política i la utilització de Twitter per part dels principals líders polítics espanyols i moviments socials en l'actualitat, mitjançant un anàlisi qualitatiu i quantitatiu de l'activitat a Twitter de diferents representants polítics dels partits majoritaris a l'Estat Espanyol, amb l'objectiu de corroborar si és una eina de debat per a la ciutadania o bé esdevé un canal electoral més.
Resum: El trabajo "Redes sociales y comunicación política: participación ciudadana o campaña permanente?" es un estudio sobre la irrupción de Internet y las redes sociales en la comunicación política y la utilización de Twitter por parte de los principales líderes políticos españoles y movimientos sociales en la actualidad, mediante un análisis cualitativo y cuantitativo de la actividad en Twitter de diferentes representantes políticos de los partidos mayoritarios en España, con el objetivo de corroborar si es una herramienta de debate para la ciudadanía o bien se convierte en un canal electoral más.
Resum: The project "Social networks and political communication: civic participation or permanent campaign?" is an study about the irruption of Internet and Social Networks in political communication and also the use of Twitter made by the main Spanish political leaders and social movements currently, by a qualitative and quantitative analysis of the Twitter activity of different political representative of the main parties of Spain, in order to corroborate if it is a debate tool for the citizenship or it is an other electoral channel.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Matèria: Xarxes socials en línia ; Participació social ; Ciutadania ; Eleccions ; Campanya electoral ; Twitter



168 p, 94.1 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2017-09-15, darrera modificació el 2022-08-31



   Favorit i Compartir