Pla de comunicació de feat.bcn : festival de música emergent de Barcelona
Morey Martín, Virginia
Rabanal Ramírez, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Plan de comunicación de feat.bcn : festival de música emergente de Barcelona
Títol variant: Communication plan for feat.bcn : barcelona emerging music festival
Data: 2017
Descripció: 143 pag.
Resum: Creació i construcció d'un festival de música emergent a Barcelona i disseny del pla de comunicació. En aquest projecte trobem tres capítols diferenciats: l'anàlisi dels mercats (macroentorn i microentorn, target, DAFO,. . . ), l'estratègia de la marca, construcció de la identitat i personalitat del festival, i el pla de comunicació, on s'especifica el concepte de campanya i les accions que deriven.
Resum: Creación y construcción de un festival de música emergente en Barcelona y diseño del plan de comunicación. En este proyecto encontramos tres capítulos diferenciados: el análisis de los mercados (macroentorno y microentorno, target, DAFO,. . . ), la estrategia de la marca, construcción de la identidad y personalidad del festival, y el plan de comunicación, donde se especifica el concepto de campaña y las acciones que derivan.
Resum: Creation and construction of an emerging music festival in Barcelona and its communication plan. In this project we can see three differentiate chapters: the analysis of its markets (macro and micro environment, target, SWOT,. . . ), where economic and socials variables and its competitors are studied, the brand strategy, construction of the identity and personality of the festival, and the communication plan, where the campaign concept and the actions involved are specified.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text
Matèria: Productes de marca ; Màrqueting ; Publicitat ; Festivals ; Música ; Barcelona



143 p, 17.8 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2017-09-21, darrera modificació el 2022-11-15



   Favorit i Compartir