Web of Science: 0 citas, Google Scholar: citas
Ressenyes
Puig Latorre, Gemma (Facultad Latinoamericana de Ciencias Sociales, FLACSO (Mèxic))

Fecha: 2017
Resumen: Obra ressenyada: Michael YOUNG; David LAMBERT; Carolyn ROBERTS; Martin ROBERTS, Knowledge and the future school: Curriculum and social justice. Londres: Bloomsbury, 2015.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Castellà
Documento: Ressenya ; recerca ; Versió publicada
Publicado en: Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 63 Núm. 3 (setembre-desembre 2017) , p. 668-671 (Ressenyes) , ISSN 2014-4512

Adreça original: https://dag.revista.uab.es/article/view/v63-n3-puig
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/DocumentsAnalisi/article/view/328580
DOI: 10.5565/rev/dag.489


4 p, 129.6 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Documents d'anàlisi geogràfica
Artículos > Artículos de investigación
Artículos > Reseñas

 Registro creado el 2017-09-28, última modificación el 2022-03-05



   Favorit i Compartir