Herramienta gamificada para la acreditación de competencias transversales de los estudiantes del GEI
Maruenda Joya, Elisabet
Pons, Jordi, (Pons Aróztegui) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Títol variant: Gamification tool for the accreditation of transversal skills for GEI students
Títol variant: Eina gamificada per a l'acreditació de competències transversals dels estudiants del GEI
Data: 2017-06-28
Resum: Las competencias transversales cada vez tienen mayor relevancia en la docencia y juegan un papel muy importante en el momento de la integración al mundo laboral de los estudiantes. A pesar de ello, los profesores carecen de experiencia y de herramientas para fomentarlas y evaluarlas en sus asignaturas. De esta necesidad nace la idea de este proyecto, una plataforma web que permite a los profesores valorar el nivel de logro obtenido por los estudiantes en las actividades desarrolladas en las asignaturas, y a los estudiantes poder consultarlo y acreditarlo. Se han añadido elementos de gamificación en la herramienta con el objetivo de mejorar la experiencia de usuario y aumentar la motivación en su uso.
Resum: Transversal skills are becoming more relevant in teaching and play an important role in the integration of students into the working world. In spite of this, the teachers lack the experience and tools to promote and assess them in their subjects. From this factor springs the idea of this project, a web platform allows teachers to assess the level of achievement gained by students in the activities developed in the subjects, and the students to be able to consult and accredit it. Gamification elements have been added in the tool with the aim of improving the user experience and increasing motivation in its use.
Resum: Les competències transversals cada vegada tenen més rellevància a la docència i juguen un paper molt important en el moment de la integració al món laboral dels estudiants. Tot i això, els professors no tenen ni l'experiència ni les eines per fomentar-les o avaluar-les a les seves assignatures. D'aquesta necessitat sorgeix la idea d'aquest projecte, una plataforma web que permet als professors valorar el nivell d'assoliment obtingut pels estudiants a les activitats desenvolupades a les assignatures, i als estudiants poder consultar-ho i acreditar-ho. S'han afegit elements de gamificació a l'eina amb l'objectiu de millorar l'experiència d'usuari i augmentar la motivació en el seu ús.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Grau en Enginyeria Informàtica [2502441]
Pla d'estudis: Enginyeria Informàtica [958]
Document: Treball final de grau ; Text
Àrea temàtica: Menció Tecnologies de la Informació
Matèria: Agile ; Avaluació ; Bootstrap ; CodeIgniter ; Competències transversals ; Docència universitària ; Gamificació ; Framework ; MVC ; Responsive ; Competencias transversales ; Docencia universitaria ; Evaluación ; Gamificación ; Assessment ; Gamification ; Transversal skills ; University teaching



14 p, 1.1 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Escola d'Enginyeria. TFG

 Registre creat el 2017-10-16, darrera modificació el 2024-05-18



   Favorit i Compartir