Data: |
2017 |
Resum: |
El projecte es basa en la resolució d'una gran pregunta enigma: Per què a l'estiu fa calor?, que en principi sembla molt òbvia, però que no ho és tant. La recerca de la solució portarà a desmuntar creences socialment acceptades que no tenen la credibilitat de la ciència. El mètode de treball ha buscat involucrar els estudiants en pràctiques científiques. A partir d'una sèrie d'hipòtesis recollides mitjançant una enquesta, es duen a terme una sèrie d'experiments que han aportat dades objectives, les quals han permès arribar a unes conclusions que donen resposta a la pregunta plantejada. |
Resum: |
The project is based on solving a mystery question: Why does the summer heat? which initially seems very obvious, but it is not so. The research will lead to the solution of dismantling socially accepted beliefs that do not have the credibility of science. The work method has pursued to involve students in scientific practices, which, based on a series of assumptions collected through a survey, carried out a series of experiments that have provided objective data, which have allowed it to reach conclusions respond to the question posed. |
Drets: |
Tots els drets reservats. |
Llengua: |
Català |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: |
Experiments d'ensenyament ;
Clima ;
Tutoria entre iguals ;
Teaching experiments ;
Weather ;
Peer tutoring |
Publicat a: |
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 34 (2017) , p. 2-8 (Experiències didàctiques i treballs pràctics) , ISSN 1699-6712 |