Títol variant: |
Public Relations in Postmodernism |
Data: |
1995 |
Resum: |
Finiquitando el último quinquenio que hará pasar a mejor vida el siglo XX, es ya hora de que elaboremos en tomo al fenómeno de las relacio nes públicas algunas consideraciones puntuales. Por principio y defini ción, hemos de aclarar que para unos las relaciones públicas son un fenómeno y para otros una función social. |
Resum: |
Finishing the last quinquennium that will make the 20th century go to a better life, it is time for us to elaborate some specific considerations around the phenomenon of public relations. By principle and definition, we must clarify that for some public relations are a phenomenon and for others a social function. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: |
Castellà |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: |
Public relations ;
Postmodernism ;
Relaciones públicas ;
Postmodernismo |
Publicat a: |
Questiones publicitarias, Núm. 4 (1995) , p. 39-54 (Ensayos) , ISSN 1988-8732 |