Google Scholar: cites
Lobby y comunicación. El lobbying como estrategia comunicativa
Barragán Romero, Ana Isabel (Universidad de Sevilla)

Data: 2011
Resum: Obra ressenyada: Antonio CASTILLO ESPARCIA, Lobby y comunicación. El lobbying como estrategia comunicativa. Zamora: Comunicación Social, 2011.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Ressenya ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Lobby ; Estrategia
Publicat a: Questiones publicitarias, Núm. 16 (2011) , p. 161-164 (Reseñas) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://www.questionespublicitarias.es/article/view/v16-barragan
DOI: 10.5565/rev/qp.79


4 p, 959.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Questiones Publicitarias
Articles > Articles de recerca
Articles > Ressenyes

 Registre creat el 2018-02-15, darrera modificació el 2022-03-05



   Favorit i Compartir