Google Scholar: cites
Las Relaciones Públicas y el márketing : crítica a los planteamientos de Kotler
Arceo Vacas, Alfredo (Universidad Complutense de Madrid. Departamento de Comunicación Audiovisual y Publicidad)

Títol variant: Public Relations and marketing : criticism of Kotler's proposals
Data: 1995
Resum: A nadie escapa la importancia que tiene el hecho de que los empresa­ rios españoles tengan una buena preparación en materia de comunica­ ción. Éste es un compromiso que el sistema educativo vigente debe con­ traer por el bien de nuestro país y de sus organizaciones e industrias.
Resum: Nobody escapes the importance of the fact that Spanish companies have a good preparation in communication. This is a commitment that the current education system must bring for the good of our country and its organizations and industries.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Kotler ; Relaciones públicas ; Márketing ; Public relations ; Marketing
Publicat a: Questiones publicitarias, Núm. 4 (1995) , p. 121-133 (Ensayos) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://www.questionespublicitarias.es/article/view/v4-arceo-2
DOI: 10.5565/rev/qp.225


13 p, 1.0 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Questiones Publicitarias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2018-02-15, darrera modificació el 2021-08-08



   Favorit i Compartir