Google Scholar: cites
Violencia, televisión y publicidad. Análisis narrativo de los espots publicitarios de contenido violento. MANUEL GARRIDO LORA, Sevilla, Ediciones Alfar, 2004. 309 páginas
Pineda Cachero, Antonio (Universidad de Sevilla. Departamento de Comunicación Audiovisual y)

Data: 2004
Resum: Obra ressenyada: Manuel GARRIDO LORA, Violencia, televisión y publicidad. Análisis narrativo de los espots publicitarios de contenido violento. Sevilla: Ediciones Alfar, 2004.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Ressenya ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Publicidad ; Violencia ; Televisión
Publicat a: Questiones publicitarias, Núm. 9 (2004) , p. 156-163 (Reseñas) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://www.questionespublicitarias.es/article/view/v9-pineda
DOI: 10.5565/rev/qp.176


8 p, 678.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Questiones Publicitarias
Articles > Articles de recerca
Articles > Ressenyes

 Registre creat el 2018-02-15, darrera modificació el 2022-07-18



   Favorit i Compartir