Google Scholar: cites
Anexo : aportaciones metodológicas. Parrillas de análisis: Estructuras narrativas. Estructuras enunciativas
Ruiz Collantes, Francesc Xavier (Universitat Pompeu Fabra)

Data: 2009
Resum: El presente estudio tiene como objetivo el análisis de la imagen del Estado y de los ciudadanos construida en la publicidad institucional del Estado transmitida a través del medio televisivo en España de octubre de 2005 a octubre de 2006.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Metodología ; Marratividad
Publicat a: Questiones publicitarias, Monografía 3 (2009) , p. 294-329 (Artículo de Monografía) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://www.questionespublicitarias.es/article/view/m3-ruiz-collantes-2
DOI: 10.5565/rev/qp.120


36 p, 1.3 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Questiones Publicitarias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2018-02-15, darrera modificació el 2023-02-14



   Favorit i Compartir