Disseny de recursos per atendre les necessitats educatives especials en l'àmbit no formal en col·laboració amb el Centre de Recuperació d'Animals Marins
Marsal Palomas, Jordina
Valdés Sánchez, Laura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2017
Descripció: 87 pag.
Resum: L'educació inclusiva s'ha convertit en un repte dins l'àmbit educatiu i a la societat en general, això implica un procés i uns canvis en la manera de pensar i entendre les relacions d'igualtat. Així doncs, aquest treball pretén posar un granet d'inclusió dins l'àmbit de l'educació no formal, concretament al Centre de Recuperació d'Animals Marins, fundació dedicada a la protecció del medi marí i de les espècies amenaçades que hi habiten. El treball proporciona estratègies i recursos als educadors per atendre les Necessitats Educatives Especials i aportar tècniques per incloure tot l'alumnat a les activitats.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Educació Primària [2500798]
Pla d'estudis: Grau en Educació Primària [896]
Document: Treball final de grau ; Text
Matèria: Educació inclusiva ; Educació no formal ; Necessitats Educatives Especials



87 p, 1.6 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat Ciències de l'Educació. TFG

 Registre creat el 2018-02-22, darrera modificació el 2023-07-22



   Favorit i Compartir