D'un context fictici a un context real. Canvis en el discurs científic dels alumnes sobre els factors que regulen el creixement d'una població
Martí Muñoz, Laura
Márquez, Conxita, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Data: |
2017 |
Descripció: |
75 pag. |
Resum: |
Des de les aules de primària sorgeix la necessitat d'establir connexions entre les diferents àrees del currículum. El treball de fi de grau que es presenta té com a objectiu reflexionar i cercar evidències sobre la importància i la necessitat d'establir connexions a l'aula de primària, entre les ciències, les matemàtiques i la llengua, per comprendre un fenomen científic, en aquest cas, el creixement de les poblacions. Per tal de desenvolupar el tema, s'ha dissenyat i posat en pràctica una seqüència didàctica a partir d'un àlbum il·lustrat i posteriorment s'han analitzat els resultats a fi i efecte d'extreure'n les pertinents conclusions. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Català |
Titulació: |
Educació Primària [2500798] |
Pla d'estudis: |
Grau en Educació Primària [896] |
Document: |
Treball final de grau ; Text |
Matèria: |
Connexions ;
Xarxa sistèmica ;
Creixement de poblacions |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Treballs de Fi de Grau >
Facultat Ciències de l'Educació. TFG
Registre creat el 2018-02-22, darrera modificació el 2023-07-22