Aprendre a pensar críticament en situacions on la ciència és present
Oliveras Prat, Begonya (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Márquez, Conxita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)

Date: 2018
Abstract: Promoure el pensament crític requereix plantejar a l'aula situacions de la vida real amb una certa controvèrsia, que puguin ser problematitzades i que estimulin els estudiants a parlar i compartir diferents formes de veure-les. Els components claus del PC serien: contrastar proves i prendre decisions, avaluar les fonts, desenvolupar opinions independents i analitzar discursos que justifiquen desigualtats,a més de disposar d'uns coneixements científics transferibles i aplicables a l'anàlisi i la comprensió d'aquestes situacions.
Grants: Ministerio de Economía y Competitividad EDU2015-66643-C2-1-P
Rights: Tots els drets reservats.
Language: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Published in: Perspectiva escolar, Núm. 398 (2018) , p. 33-37, ISSN 0210-2331



5 p, 483.7 KB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Social and Legal Sciences > LIEC
Articles > Research articles
Articles > Published articles

 Record created 2018-03-21, last modified 2023-02-23



   Favorit i Compartir