Disseny d'una interfície d'usuari basada en psicologia cognitiva (2)
Fernández González, Raquel
Rubio Barrera, Ruben, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Additional title: Design of a user interface based on cognitive psychology (2)
Additional title: Diseño de una interfaz de usuario basada en psicología cognitiva (2)
Date: 2018-02-13
Abstract: El projecte es basa en la critica, redisseny i implementació del web de Becas, Ayudas y subvenciones del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport del Gobern d'Espanya, per tal de millora totes aquelles mancances i problemes que té, i que per tant, dificulten el seu ús als usuaris que hi interactuen, tant als que tenen coneixements del web com els que no. Tot això s'ha dut a terme utilitzant la psicologia cognitiva, de forma que es proposi una interfície neta, senzilla i amb un bon concepte d'usabilitat, que permeti als usuaris que en fan ús utilitzar-la amb comoditat i sense cap dubte sobre les seves interaccions. Com també poder arribar a un públic molt més ampli que actualment no accedeix per les dificultats que troba en navegar per la interfície.
Abstract: This project is based in Scholarship redesign, implementation and review, grants and subsidies from Ministery of Education, Culture and Sports from Spain Governement. The focus is improve all necessities and solve the problems we can find on them. Therefore, they are complicating participant interaction to the users, wether they have knowledge about the website or not. This has been carried out using cognitive psychology, proposings a clean and simple area as an easy usage and allowing also the users do the website a comfortable side. In addition, it hopes engange more public than now due to the troubles they are founding when they are navigating by website.
Abstract: El proyecto se basa en la crítica, rediseño e implementación de la web de Becas, Ayudas y subvenciones del Ministerio de Educación, Cultura y Deporte del Gobierno de España, con el propósito de mejorar todas aquellas carencias y problemas que tiene. Y que por tanto, dificultan su uso a los usuarios que interactúan con ella, tanto a aquellos que tienen conocimientos de la web como a los que no. Todo esto se ha llevado a cabo utilizando la psicología cognitiva, de forma que se proponga una interfaz limpia, sencilla y con un buen concepto de usabilidad, que permite a los usuarios que la usan, utilizarla con comodidad y sin ninguna duda sobre sus interacciones. Como también poder llegar a un público mucho más amplio que actualmente no accede por las dificultades que encuentra al navegar por la interfaz.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català
Studies: Grau en Enginyeria Informàtica [2502441]
Study plan: Enginyeria Informàtica [958]
Document: Treball final de grau ; Text
Subject area: Menció Tecnologies de la Informació
Subject: Interfície ; Psicologia cognitiva ; Anàlisi ; Disseny web ; Usabilitat ; HTML ; CSS ; Visibilitat ; Interacció ; Model conceptual ; Wireframe ; Interfaz ; Psicología cognitiva ; Analisis ; Diseño web ; Usabilidad ; Visibilidad ; Interacción ; Modelo conceptual ; Interface ; Cognitive psychology ; Analysis ; Web design ; Usability ; Visibility ; Interaction ; Conceptual model



12 p, 2.0 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > School of Engineering. TFG

 Record created 2018-04-09, last modified 2023-07-22



   Favorit i Compartir