Las industrias culturales y creativas en Andalucía : grandes datos
García Galindo, Juan Antonio (Universidad de Málaga)
Vera, Teresa (Universidad de Málaga)
Meléndez Malavé, Natalia (Universidad de Málaga)
Cuartero Naranjo, Antonio (Universidad de Málaga)
Subires Mancera, María Purificación (Universidad de Málaga)
Grup de Recerca en Comunicació Local (LOCALCOM)

Data: 2017
Descripció: 118 pag.
Resum: Este trabajo se basa en el análisis de las estadísticas culturales dentro del marco del proyecto "La transformación de las industrias culturales y creativas (ICC) en España: cambio digital, competitividad, empleo y contribución al bienestar social en el horizonte 2020" (CSO2013-42822-R, IP M. Murciano) y se centra en los datos relativos a Andalucía durante siete años. Se plantea un estudio descriptivo y de carácter exploratorio sobre la contribución socioeconómica de las industrias culturales y creativas en Andalucía.
Ajuts: Ministerio de Economía y Competitividad CSO2013-42822-R
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Informe
Matèria: Industrias Creativas y Culturales (ICC) ; España ; Comunidad Autónoma de Andalucía ; Bienestar social



118 p, 3.6 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Grup de Recerca en Comunicació Local (LOCALCOM)
Documents de recerca > Informes de projectes

 Registre creat el 2018-04-12, darrera modificació el 2022-07-09



   Favorit i Compartir