L'educació multicultural a la realitat catalana : un debat ajornat
Carrasco, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural)

Date: 2004
Abstract: A partir de l'analisi del que representen les relacions interculturals, l'autora planteja que no s'hauria d'ajornar el debat sobre els continguts, els objectius i els compromisos de i'educació multicultural a Catalunya, tot preguntant-se, per exemple, qui pot afirmar que esta realment integrat a la societat.
Abstract: Starting from the analysis of intercultural relations, the author urges that there be no delay in opening a debate on the content, the objectives, and the commitment to multicultural education in Catalonia, asking, for example, who is entitled to affirm that he or she is genuinely integrated in society.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Published in: Revista d'etnologia de Catalunya, Núm. 24 (2004) , p. 64-73, ISSN 2014-6310

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/RevistaEtnologia/article/view/49399


10 p, 564.0 KB

The record appears in these collections:
Articles > Research articles
Articles > Published articles

 Record created 2018-05-16, last modified 2022-02-06



   Favorit i Compartir