Web of Science: 0 cites, Google Scholar: cites
El principio de igualdad de oportunidades en la formación
Mingorance, Pilar (Universidad de Sevilla. Departamento de Didáctica y Organización Educativa)
Ballesteros, Miguel A. (Universidad de Sevilla. Departamento de Didáctica y Organización Educativa)
Peceño, Carmen (Universidad de Sevilla. Departamento de Didáctica y Organización Educativa)
Balbás, Mª Jesús (Universidad de Sevilla. Departamento de Didáctica y Organización Educativa)

Títol variant: El principi d'igualtat d'oportunitats en la formació
Títol variant: Equal Opportunities in Training
Data: 2006
Resum: El proyecto Andalucía en e-Igualdad en su Eje 2. Asistencia a favor de las personas, en coherencia con el objetivo de Equal, trata de combatir la discriminación y la desigualdad en el mercado laboral, y así se realizaron una serie de actividades innovadoras, encaminadas al desarrollo de competencias específicas para la formación de la mujer. E-andaluzas en la sociedad red (Equal II 2005-2007) intenta facilitar una orientación práctica a los jóvenes con potencialidad a corto plazo, a fin de que se constituyan en promotores activos de nuevas culturas de igualdad, tanto en la profesión como en la vida cotidiana, teniendo en cuenta las exigencias que plantean los entornos laborales emergentes, que se están generando en la sociedad del conocimiento. Las denominamos Escuelas del Cambio, dirigidas a jóvenes (mujeres y hombres).
Resum: El projecte Andalucía en e-Igualdad, en l'Eix 2. Assistència a favor de les persones, en coherencia amb l'objectiu d'EQUAL, tracta de combatre la discriminació i la desigualtat en el mercat laboral. En aquest sentit, es van fer una sèrie d'activitats innovadores, adreçades al desenvolupament de competències específiques per a la formació de la dona. E-andaluzas en la sociedad red (EQUAL II 2005-2007) intenta facilitar una orientació pràctica al jovent amb potencialitat a curt termini per tal que es constitueixin en promotors actius de noves cultures d'igualtat, tant en la professió com en la vida quotidiana, tenint en compte les exigències que plantegen els entorns laborals emergents que s'estan generant en la societat del coneixement. Les denominem Escoles del Canvi, adreçades a joves (dones i homes).
Resum: The Project Andalucía en e-Igualdad, in its axis 2. Assistance in service of people, in coherence with the objective of Equal, tries to fight the discrimination and inequality in the laboral market, and several innovative activities were made in order to develope of specific competences for the formation of women. E-andaluzas en la sociedad red (Equal II 2005-2007) tries to provide a practic orientation to the youth with potentiality in short time in order to turn them into active promoters of the new cultures of equality as in the working life as in the daily life, having in mind the demands of the emergent laboral environments that are being made in the Adknowledgement Society. We call them Scholls of the Change, directed to youth (women and men).
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Igualdad de género ; Liderazgo ; Desarrollo profesional ; Competencias transversales ; Igualtat de gènere ; Lideratge ; Desenvolupament professional ; Competències transversals ; Equality between women and men ; Leadership ; Professional Development ; Competence
Publicat a: Educar, N. 38 (2006) p. 151-170, ISSN 2014-8801

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Educar/article/view/72353
Adreça original: https://educar.uab.cat/article/view/v38-mingorance-ballesteros-peceno-balbas
DOI: 10.5565/rev/educar.173


20 p, 111.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Educar
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2007-07-12, darrera modificació el 2022-02-20



   Favorit i Compartir