Identificación de atributos comunicacionales para la construcción de una imagen empresarial socialmente responsable en la Sociedad del Conocimiento
Mayorga Gordillo, Javier Andrés (Universidad Autónoma de Occidente (Colòmbia))
Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona)

Data: 2018
Resum: En este trabajo se identifican las características, que a partir de un análisis semántico de la información obtenida de una revisión bibliográfica detallada, contribuyen a la construcción de la imagen socialmente responsable de las organizaciones.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Contribució a congrés
Matèria: Responsabilidad social empresarial
Publicat a: VI Congrés Internacional AE-IC: Comunicación y Conocimiento. Salamanca (España), : 2018



22 p, 4.6 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Grup de Recerca en Psicologia i Comunicació Publicitària (PCA)
Contribucions a jornades i congressos > Presentacions

 Registre creat el 2018-07-02, darrera modificació el 2023-02-27



   Favorit i Compartir