Creativitat Publicitària [103146]
Roca Correa, David
Lázaro Pernias, Patrícia
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Creatividad Publicitaria
Data: 2018-19
Resum: 1. Conèixer el concepte de creativitat publicitària, tant a nivell teòric com pràctic. 2. Conèixer 3 de les 4 Ps de la creativitat publicitària, tant a nivell teòric com pràctic. 3. Realitzar exercicis pràctics per potenciar i mesurar la creativitat. 4. Realització d'una gràfica publicitària.
Resum: Objetivos 1. Conocer el concepto de creatividad publicitaria, tanto a nivel teórico como práctico. 2. Conocer 3 de las 4 Ps de la creatividad publicitaria, tanto a nivel teórico como práctico. 3. Realizar ejercicios prácticos para potenciar y medir la creatividad. 4. Realización de una gráfica publicitaria.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
4 p, 67.7 KB

Castellà
3 p, 66.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2018-07-20, darrera modificació el 2024-04-06



   Favorit i Compartir