Creación del manual de imagen corporativa de la agencia de creatividad Chandler Bing
Fernández Hueso, Albert
Badajoz Dávila, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Creació del manual d'imatge corporativa de l'agència de creativitat Chandler Bing
Fecha: 2018
Descripción: 100 pag.
Resumen: Aquest projecte consisteix en la producció del manual d'imatge corporativa d'una agència de creativitat publicitària inventada. En aquest projecte apareix tant l'evolució de la creació d'aquesta agència com la del seu manual d'estil de marca. En primer lloc, es defineix l'agència, valors i naturalesa d'aquesta. Tot seguit es duu a terme una fase de conceptualització a partir de la qual es defineixen els conceptes i vies de desenvolupament quant al material gràfic de l'agència. Finalment, la fase d'execució de materials gràfics i del manual d'imatge corporativa.
Resumen: Este proyecto consiste en la producción del manual de imagen corporativa de una agencia de creatividad publicitaria inventada. En este proyecto aparece tanto la evolución de la creación de dicha agencia como la del propio manual de estilo de esta. En primer lugar, se define la agencia, valores y naturaleza de esta. Acto seguido se lleva a cabo una fase de conceptualización a partir de la cual se definen los conceptos y vías de desarrollo en cuanto al material gráfico de la agencia. Finalmente, la fase de ejecución de materiales gráficos y del manual de imagen corporativa.
Resumen: This project consists of the production of the corporate image manual of an invented advertising creativity agency. In this project appears both the evolution of the creation of the agency and the manual of style itself. First, the agency, values and nature of it are defined. Then a conceptualisation phase is carried out from which the concepts and development paths are defined in terms of the graphic material of the agency. Finally, the execution phase of graphic materials and the corporate image manual.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà
Titulación: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Plan de estudios: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Documento: Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text
Materia: Imatge corporativa ; Disseny ; Creativitat



100 p, 24.6 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2018-09-18, última modificación el 2022-05-01



   Favorit i Compartir